niedziela, 9 lutego 2014

Urodziny

Witajcie!
W piątek miałam urodziny. Spędziłam je bardzo miło, przyjechała do mnie przyjaciółka i byłyśmy na zakupach :D Magda, czyli w gronie lalkowym Siti dała mi na parę dni Arię, Pullip TokiDoki. Jest bardzo fajną lalką, cieszę się, że ją sprzedałam i jest u mojej przyjaciółki, która bardzo dobrze się nią ''zajmuje''.
Kupiłam sobie dużo ubrań, a od Magdy dostałam masło do ciała karmelowo-cynamonowe i jestem jej ogromnie wdzięczna, bo jest świetne! (Musiałam się pochwalić).
Wczoraj razem z Magdą zrobiłyśmy zdjęcia lalkom. Myślę, że są całkiem niezłe.
A, zapomniałabym dodać, że Effie ma nowego wiga i animalajsy. Wig jest bardzo ładny, ale bardzo dłuuuugi. Zastanawiam się czy go nie obciąć, ale trochę szkoda mi loków....
Przepraszam za nieobrócone zdjęcia. Niektóre powinny być obrócone, nie wiem co się stało.



                                      

To kigurumi jest naprawdę urocze ^-^

Do napisania!

5 komentarzy:

  1. Piękne lalki ^_^

    Spóźnione Najlepszego :"3

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego naj! Pierwszy wig - cudo!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojej, naprawdę dobre zdjęcia! Miło jest od czasu do czasu popatrzeć na coś ładnego:D
    No i spóźnionego wszystkiego najlepszego!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkiego najlepszego! Spóźnione, bo spóźnione, ale prosto z serca :D
    Zdjęcia są śliczne. Aria jest piękna, a Twoja Effie ślicznie wygląda w nowym wigu. Podoba mi się to połączenie ciemnego koloru włosów z różowymi powiekami.

    OdpowiedzUsuń
  5. Effie wygląda przeuroczo, jak taki mały jelonek. :)

    OdpowiedzUsuń