sobota, 4 stycznia 2014

Rosemary (everybody says she's insane)

Hej!
Ostatni post był dawno temu... w sumie nawet nie pamiętam kiedy. Jestem strasznie leniwa- jedyne co robię to oglądam seriale, jem i śpię. Doszłam do wniosku, że muszę coś ze sobą zrobić.
Nie wyszło.
Ale zrobiłam zdjęcia. I piszę post.
Marie dostała animalajsy i wygląda w nich zabójczo (dosłownie, czasem się jej boję ;_;). Jeszcze tylko obitsu i będzie kompletna! Co z Effy? Jest łysa, dlatego na razie nie będę jej robić zdjęć. Niedługo kupię jej wiga.
Zapraszam na zdjęcia Rosemary.



Znowu złe kadry, ugh, muszę nad sobą popracować ^-^


8 komentarzy:

  1. Piękną masz lalkę, tylko się do ciebie włamać i ją ukraść :'D

    OdpowiedzUsuń
  2. Genialnie wygląda,strasznie po prostu mi się podoba w takim wydaniu! ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaka ona piękna! Animalsy idealnie do niej pasują, maja taką głębię :3
    Marie ma śliczny wianuszek swoją drogą :).

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak się ona ostatnio na facebooku pojawiła, to zdziwiłam się, że aż tak się zmieniła. Naprawdę świetnie ją wystylizowałaś, jak niektórzy pisali, to połączenie kolorów trochę odważne, ale wyszła na dobre. Dla mnie jedna z najlepszych reprezentantek tego modelu :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna jest ;33 Ma bardzo ładny wig moim zdaniem <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jej... Marie wygląda ślicznie! Bardzo się zmieniła :)

      Usuń