poniedziałek, 7 kwietnia 2014

A little madness in the Spring

Hej!
Wybrałam się na plener z Effie. Chyba poczułam wiosnę :) Była śliczna pogoda i to mnie trochę kusiło żeby wyjść na zewnątrz. W moim życiu nie dzieje się nic niezwykłego, nic o czym mogłabym tu napisać (zresztą chyba nikt nie jest zainteresowany historiami z mojego życia :D). Sprawdzian szóstoklasisty już za mną (nie uważam żeby był jakiś super ważny, czy coś, ale fajnie byłoby mieć dobry wynik).
Nie jestem dobra w pisaniu notek.











Co myślicie o zdjęciach? :)
Do następnego wpisu!

7 komentarzy:

  1. Trochę przeszkadza mi,że nie obracasz zdjęć tylko zmuszasz do przekrzywiania szyi XD
    Poza tym zdjęcia są dobre.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obracam zdjęcia, ale kiedy je dodaję na bloggera są nieobrócone. Nie mam pojęcia dlaczego. Dziękuję :)

      Usuń
  2. Fakt, szkoda że niektóre zdjęcia nie są obrócone. Jednak i tak są bardzo ładne, podoba mi się ta głębia i mały bokeh w tle :D Poza tym, te zdjęcia mają "żywe" kolory, lubię takie ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne zdjęcia, mają dobrą ostrość i żywe kolory <3 :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne zdjęcia, takie urokliwe :3

    OdpowiedzUsuń
  5. jeju jakie ładne zdjęcia :3

    OdpowiedzUsuń